هشت نکته کلیدی هنگام انتخاب موضوع محتوا. عنوان هر مقاله نقش اساسی در محتوا دارد. رعایت خط مشی صحیح انتخاب موضوع هنگام مشاهده و رتبه بندی مقالات و محصولات بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این جنبه مهم، مایلیم در مورد اهمیت موضوع در هر مقاله و انتخاب بهترین موضوع برای محتوا به شما بگوییم. با وبلاگتون در ارتباط باشید.

نکته اول

صبور باشید و در انتخاب عنوان بیشتر به دنبال آن باشید

اکثر ما در تولید محتوا کند هستیم و می خواهیم آن را فقط با چند کلمه مهم تولید کنیم، می گوییم با کم کلمات نیست که مخاطب مقاله را می خواند، مهم است که در نظر داشته باشید که کلیک و مشاهده مقاله حتی اگر مخاطب 30 درصد آن را بخواند، به محتوای شما سطح عالی می دهد. یکی از نکاتی که می تواند به جذب بازدیدکنندگان به مقاله شما کمک کند، استفاده از کلمات کلیدی خاص است که ممکن است موضوع اصلی سایت شما نباشد.

کلماتی مانند: چرا، چه زمانی، چه مدت، به چه صورت، دلیل، کدام، دانلود رایگان، دانلود با کیفیت، خرید شگفت انگیز و ... اینها کلماتی هستند که کاربران با افزودن این کلمات موضوع خود را جستجو می کنند.

ممکن است چنین کلماتی وجود داشته باشد که در کلمات موضوع سایت یا وبلاگ شما ذکر نشده باشد

نکته دوم

با افزودن این کلمات، عنوان مقاله خود را جستجو کنید

قبل از ایجاد عنوان مقاله، عنوان آن را در گوگل جستجو کنید، کلمات کلیدی و پیشنهادات ذکر شده در بالا در کادر جستجو نمایش داده می شوند، سپس در پایین صفحه جستجو ظاهر می شوند. توجه داشته باشید که این نکات همان چیزی است که مخاطب بیشتر به دنبال آن است.

مثال: ما کلمه «چگونه سئو کنیم» را جستجو کردیم و کلماتی مانند «چگونه سایت خود را سئو کنیم»، «چگونه یک متخصص سئو شویم»، «چگونه محتوای سئو ایجاد کنیم»، «چگونه سئوی سایت خود را بهبود دهیم» تنها پیشنهادات گوگل برای ما بود. با این روش به راحتی می توانید آهنگ مورد نظر مخاطب را انتخاب کنید.

نکته سوم

استفاده از eines گوگل

ابزارهایی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا به راحتی محبوب ترین عناوین محتوای خود را انتخاب کنید و بررسی آنها دقیقاً بر اساس رفتار مخاطب مشخص می شود. یکی از این ابزارها Google Keyword Planner است.

نکته چهارم

استفاده از کلمات سوالی در عنوان انشا

استفاده از کلمات کلیدی به جذب بازدیدکنندگان به مقاله در سایت کمک می کند و ارزش صفحه ایجاد شده توسط کلیک کنندگان در نتایج جستجو به سرعت افزایش می یابد.

مثال: کدام لپ تاپ برای دانش آموزان بهترین است، بهترین روش سئوی وب سایت و…

نکته پنجم

احساس فوریت را برای مخاطب ایجاد کنید

این روش بیشتر در وب سایت های فروشگاهی و سایت هایی که بسته های آموزشی و سایت هایی از این قبیل را ارائه می دهند رایج است. بهترین راه برای تشویق مخاطبان به خواندن محتوای شما، ایجاد محتوایی است که به زمانی برای خرید محصولات و خدمات شما با تخفیف اشاره دارد. مثلا در 4 روز یکی از روش های لینک بیلدینگ را با استفاده از این پکیج یاد بگیرید. با استفاده از این تخفیف یک بار در زندگی از 20 درصد تخفیف خرید فردای این آموزش و سایر کلماتی که بسته به کسب و کار شما وجود دارد بهره مند می شوید.

نکته ششم

از اعداد استفاده کنید یا آمار را با اعداد بیان کنید

مخاطب علاقه زیادی به دیدن اعدادی که نشان دهنده اعداد موجود در مطالب در موضوع مقاله است، بسیار است و این روش به بینندگان اجازه می دهد تا مقالات و محتوای وب سایت را تا انتها مطالعه کنند.

به عنوان مثال، 8 ترفند برای کاهش حجم تصاویر، 5 روش برای خرید کفش های باحال، 4 گوشی هوشمند که در سال 2019 فروش بیشتری دارند، 3 روش برای انتخاب مدل سئو سایت و کلمات دیگر

نکته هفتم

از کلمات و عناوین شگفت انگیز استفاده کنید

عناوین و کلماتی که مخاطب را غافلگیر می کند می تواند در جلب توجه پست بسیار موثر باشد، مثلا کلماتی مثل اپل اشتباهات خود را در طراحی اعتراف می کند یا کلماتی از این دست کنجکاوی مخاطبان کوچک را تحریک می کند، باید به خاطر داشته باشید که دروغ و شایعه پراکنی بیشتر از این راهبرد نیست و نتیجه معکوس خواهد داشت.

هشت پوند

از عناوین آموزشی و مناسب برای مخاطبان خود استفاده کنید.

می توانید کلماتی مانند نحوه راه اندازی وب سایت بدون کدنویسی یا بهینه سازی داخلی وب سایت با استفاده از ترفندهای مدرن انتخاب کنید که می تواند مخاطبان زیادی را به مقالات وب سایت شما جذب کند.

در نهایت، مهم است که خود را به جای مخاطب قرار دهید و به این فکر کنید که اگر جای مخاطب بودید، دوست داشتید چه موضوعی را بخوانید یا بخرید، هرگز فراموش نکنید که ارتباط با مخاطبان یکی از کلیدهای موفقیت کسب و کار شماست.

ادامه نوشته: https://blogten.ir/%d9%87%d8%b4%d8%aa-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/